Verzenden & retourneren

Gratis levering bij bestelling vanaf € 250,-
De levering van de kindermeubels wordt uitgevoerd door Transportbedrijf Jos Dusseldorp.
U kunt ook zelf de meubels afhalen bij ons magazijn.

Bevestiging bestelling
Als u uw bestelling geplaatst hebt, ontvangt u per mail de bevestiging en nemen wij binnen enkele dagen de bestelling in behandeling. Vervolgens wordt u tijdig per mail geïnformeerd over de levertijd van uw bestelling.

 

Van magazijn tot klant

Plan zelf de levering
Staat uw bestelling klaar in ons magazijn, dan wordt deze afgehaald door een transportbedrijf gespecialiseerd in meubeltransport. U ontvangt dan een e-mail en SMS van het transportbedrijf over de levering. U kunt via deze e-mail een dag inplannen waarop u uw bestelling wilt ontvangen.

De levering van uw bestelling
De avond vóór de levering ontvangt u een e-mail van het transportbedrijf met een tijdsindicatie.
Een half uur voordat uw bestelling geleverd zal worden, neemt de chauffeur telefonisch contact met u op.
De chauffeur levert uw bestelde meubels af op de begane grond van uw woning of het gebouw waarin u woont. Meubels worden niet op slaapkamers gebracht vanwege mogelijke beschadigingen aan trappen, muren etc. binnen het gebouw of de woning. Controleer bij ontvangst de dozen op eventuele beschadigingen. Wij vragen u bijzonderheden te melden bij de chauffeur en vast te laten leggen op de afleverbon. Uw bestelling wordt niet voor u uitgepakt of gemonteerd.

Betalen bij levering
Heeft u gekozen om te betalen bij de levering, dan kan u de betaling van de kindermeubels aan de chauffeur doen. Dit kan met pin. De chauffeur zal de goederen bij u lossen als de betaling is gelukt. Voor betaling bij levering betaalt u € 7,50 euro rembourskosten. Dit geldt voor Nederland en België.

Dag van levering wijzigen
Komt er onverhoopt iets tussen waardoor de levering toch niet op de afgesproken dag kan plaatsvinden, informeer het transportbedrijf hier dan tijdig over per mail of telefoon. Het zou vervelend zijn als de chauffeur voor een dichte deur komt te staan. Als er een tweede bezorgmoment ingepland moet worden, zijn de kosten ten laste van de klant.

Overig transport
Kleine pakketten worden via DHL of de koerier bij u bezorgd. U ontvangt de avond vóór levering van de koerier een e-mail over de levering. 

Schade
Als er een beschadiging aan het bestelde product is, dient u dat direct bij het uitpakken van de doos te melden per mail of telefoon. Voeg in de mail foto’s van het beschadigde product toe en vermeld uw ordernummer, zodat wij u snel van dienst kunnen zijn. Schades en reclamaties moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de meubels gemeld worden en altijd moet de originele verpakking aanwezig zijn. 
Buiten dat termijn worden schades niet in behandeling genomen onder garantie. 

Montage problemen
Heeft u een vraag tijdens de montage, dan kunt u ons altijd bellen. We zullen met u meedenken en proberen u enkele tips geven.

Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...